Idag bar det iväg ända till Strömsholm/Borgåsund …

… Idag bar det iväg ända till Strömsholm/Borgåsund med min 14 år gamla Canon G15 med en rödfilter på objektivet, kul att använda gamla grejer, som funkar bra i dagens läge också!

ps. det är av lek som man lär sig, heter det ju!

//Erik O

Lämna ett svar