Tonys bilder ifrån Sågdammen

Publicerat
Igår hade vi en härlig bildträff med Bildgruppen Prisma. Vi tog oss ut i naturen och fångade både stillsamma vatten, vindlande stigar och varandra i full koncentration bakom kameran 😊

Det blev en eftermiddag i svartvitt — stämningsfulla speglingar, mulna himlar och det där bästa med klubbträffar: skratt, kameragranskning och samtal om bilder, teknik och allt däremellan.

En gammal lekmotorcykel med startnummer 5 stod kvar i gräset som ett minne från svunna tider 🏍️

Läs mer och se fler bilder från dagen här →

Ett svar på ”Tonys bilder ifrån Sågdammen”

Lämna ett svar