Så kom vintern!

Vinterbilder runt Skantzsjön i Hallstahammar, god fortsättning på er.

/Holger

Ett svar på ”Så kom vintern!”

  1. Fina bilder från dig som alltid Holger!
    Hälsningar Sören 🙂

Kommentarer är stängda.