Mexiko & Guatemala

Några av mina bilder från Mexiko & Guatemala som jag visade på måndagsmötet.

/Holger

2 svar på ”Mexiko & Guatemala”

  1. Tack för att du visade ett intressant föredrag på Prisma månadsmöte, synd av de som missade det, men de får ett axblock (med bilder) här på hemsidan av det – det är bra att hemsidan finns!
    Bra jobbat Holger (y)

Kommentarer är stängda.