Några av mina bilder från Mexiko & Guatemala som jag visade på måndagsmötet.
/Holger
2 svar på ”Mexiko & Guatemala”
Tack Holger, riktig fina bilder! 🙂
Tack för att du visade ett intressant föredrag på Prisma månadsmöte, synd av de som missade det, men de får ett axblock (med bilder) här på hemsidan av det – det är bra att hemsidan finns!
Bra jobbat Holger (y)
Tack Holger, riktig fina bilder! 🙂
Tack för att du visade ett intressant föredrag på Prisma månadsmöte, synd av de som missade det, men de får ett axblock (med bilder) här på hemsidan av det – det är bra att hemsidan finns!
Bra jobbat Holger (y)