Hjälstaviken del 2. Jag tog en tur till Hjälstaviken i onsdags för att försöka fotografera lite mera actionbilder på tärnorna. /Holger
Du lyckades verkligen får till ”actionbilder” – snyggt! ps. jag har skickat mitt objektiv till Nikon i Solna, hopps att få ordning på ”elendet”
Menar att få ordning på objektiv – ”eländet” förstås!
Du lyckades verkligen får till ”actionbilder” – snyggt!
ps. jag har skickat mitt objektiv till Nikon i Solna, hopps att få ordning på ”elendet”