Hjälstaviken del 2.

Jag tog en tur till Hjälstaviken i onsdags för att försöka fotografera lite mera actionbilder på tärnorna.

/Holger

2 svar på ”Hjälstaviken del 2.”

  1. Du lyckades verkligen får till ”actionbilder” – snyggt!

    ps. jag har skickat mitt objektiv till Nikon i Solna, hopps att få ordning på ”elendet”

Kommentarer är stängda.