…Varmt tack till Holger som var kvällens mötesvärd.
Vi var 11 mötesdeltagare som fick se fina bilder från olika delar av Sverige och Världen.
I samband med fikat tittade vi på och diskuterade hur och vad vi ska tänka då vi gör fotoböcker.





Ett svar på ”Prismas måndagsmöte 23 oktober…”
Kommentarer är stängda.
Kul att läsa. Återigen avundsjuk på er som var där.