Skitigt väder. Blåst, regn av och ibland till, blött och ett alldeles utmärkt fotoväder att besöka gamla fornlämningar från ca 1000 – talet. Här är känslan lite förstärkt. Trevlig kväll med Prismakamrater./Lasse






Skitigt väder. Blåst, regn av och ibland till, blött och ett alldeles utmärkt fotoväder att besöka gamla fornlämningar från ca 1000 – talet. Här är känslan lite förstärkt. Trevlig kväll med Prismakamrater./Lasse






Kommentarer är stängda.
En tanke som slog mig, du skulle kunna förstora bilderna genom att man klickar på de för att se de större på en datorskärm, dina bilder är suveräna med dramtisk himmel – bra jobbat!!
ps. en telefonskärm gör inte rättvisa för dina bilder!
Trevliga bilder, passar bra i svartvitt!