I dag 14/6 poserade en Gröngöling till frukosten…

Hälsningar från Sören…👍

3 svar på ”I dag 14/6 poserade en Gröngöling till frukosten…”

  1. Tack Erik och Lasse P för era kommentarer…🙏🏼📲

  2. Lite ovanligt. Länge sedan jag såg en Gröngöling!

Kommentarer är stängda.