Fotofika i Trummelsberg den 23:e augusti.

Vi var åtta Prismaiter som njöt av det vackra vädret vid Trummelsbergs bruk på måndagskvällen.

/Holger

3 svar på ”Fotofika i Trummelsberg den 23:e augusti.”

Kommentarer är stängda.