Tidig morgon.

Hej på er!

Det var fullmåne natten som var, så jag tog kameran och begav mig ut sommarnatten.

 

3 svar på ”Tidig morgon.”

  1. Fantastiska bilder du ta – du väljer verkligen ut bilder för publicering här, och jag slänger upp bilder på måfå bara 😉

  2. Snygga fina bilder som vanligt av dig Holger! Tack för att du lägger in bilder här på Prismas hemsida!
    Ha det gott 🙂

Kommentarer är stängda.