Mörkerfotografering

Hej på er!

Måndagen den 20:e november var vi några tappra själar som var ute i snön och mörkret med kamerorna.
Mitt bidrag är några bilder från centrumparken.

Holger

3 svar på ”Mörkerfotografering”

  1. Kul att se att det finns utemänniskor i klubben. Jag tillhör nog innegruppen.
    Lasse P

  2. Kul att se inlägget Holger, hur många var ni som trotsade det dåliga vädret?
    Hälsningar Sören

Kommentarer är stängda.