Resan var lyckat, men bara 4 prismaiter var ute; Eva-Lena, Karl-Axel, Holger och jag. Mycket fint väder, men på morgonen var det frost på många ställen. Vi såg över 20 olika fågelarter och tog bilder på några av dessa. Det var många smålom och framför allt knipor.
Ett svar på ”Resan till Knuthöjdsmossen”
Kommentarer är stängda.
Synd att det inte var fler deltagare när fåglarna fanns där och det var fint väder!
Läcker bild! 🙂