Vi var 10 st Prismaiter som kom till kvällens fotofika.

Kvällens tema var tomtar och troll…
…så vi begav oss ut som ett gäng barnungar med stor förväntan.

Och visst upptäckte vi många foto-objekt.

Tack fotovänner för ännu en trevlig ”Fotofika”!
Sören 🙂
































