Fotofika den 22/6.
Hallå Fotovänner! På måndag besöker vi Sundbyholms Gästhamn / Slott med omnejd. För er som vill äta eller fika, så har restaurangen/caféet öppet till kl 17:00. För alla med eget fika träffas vi vanlig tid, 18:30 nedanför restaurangen. Mera info finns på: https://sundbyholmsgasthamn.se/ Medtag … Fortsätt läsaFotofika den 22/6.