Fotoutställning i Sagabiografen. Idag var Mikael, Seppo och undertecknad på Sagabiografen och satte upp vår utställning, som kommer att pågå resten av året. Under året kommer bilderna att bytas ut 2-3 ggr. /Holger
Bra jobbat, gubbar!