Fotoutställning i Sagabiografen.

Idag var Mikael, Seppo och undertecknad på Sagabiografen och satte upp vår utställning, som kommer att pågå resten av året.

Under året kommer bilderna att bytas ut 2-3 ggr.

/Holger

Ett svar på ”Fotoutställning i Sagabiografen.”

Lämna ett svar