Prismas första utomhusträff …

… i år bar till Åholmen, strax utanför Hallstahammar, hade 16-35 mm objektiv med mig, bilderna här är direkt ur kameran

Samt på tillbakavägen stannade Harri och jag vid Borgåsunds gästhamn där jag tog några bilder och visar här en bild därifrån till musik!

//Erik O

Lämna ett svar