Fotofika vid Tidö Slott. Hallå Fotovänner! Några bilder från måndagens fotofika vid Tidö Slott, tagna med Fujifilm X-E4 med 7Artisan 7,5 mm / f2,8. /Holger
Tjusigt, Holger!